
בימוי פיטר האם הם סוג או ערך?
הדעה של הרוב נמנעה ערך התפוקה ב פיטר, אל קבלת הטקסט מזון ללא חשיפה הערך, אם מותר לכלול את הנביא, עליו השלום, עם שהעיסוק כסף היה קיים צורך, ומידע Tqaida כי «הצהרה איחור בעת הצורך לא יכול להיות », כמו גם את הערך של פשרה הכרחית של זכויות העם, זכאת אינו בעלי ספציפי עד פשרה איתו או Abraah.
סיבת המחלוקת בסוגיה זו של ערך תפוקה במקום של העין עקב שתי השאלות הבאות:
• ראשית: האם כל פולחן לגיטימציה במונחים והמשמעויות או הנמקה?
• שנית: Do פיטר לנהל את מהלך הכסף לצדקה, או כמובן הצדקה להתנהגות מצמררת Kalkavarat?
בהתאם לכך, הוא לציין את ההיגיון ואת המטרה שלשמה יזם שלטון זכאת אלפטר, ונצח על מהלך קרנות צדקה; אמר ערך דרכון פלט הם עושים ברחוב בטעות מגילת השיפוט.
הוא ציין מסירות ומחויבות לטקסט זאהיר וניצח על נדבה כמובן מצמרר Kalkavarat נדרים קורבן; הוא אמר, לא יכול להעריך את התפוקה צריכה להיות מופנית הדיווחים לפי טקסט תוך לקיחה בחשבון את המושג (63. [ראה: «Majmoo» אבן תימיה (25/72), «הגורמים וריאציה משפטנים »עבדאללה טורקיה (61).]).
נראה כי א-שרע אם הטקסט בתפקיד ומונה מסוגו יהיה מחויב טקסט גלוי; רזרבות של דת על פי כי פולחן פיטר נידון במקור, וזה היה במהלך גוף צדקה הוא לא כסף, אז זה לא מותר להפוך זאהיר text-to-ערך, ולא יכול להיות כל כך בתוך קרבה כפרה נדרים וכדומה, זה הנוף של רחמים Maalik ואחמד של אלוהים. אבן תימיה הדווח רחמי האל אמר משמעות זו באומרו: «צדקה פיטר לנהל את המהלך תקין כפרה ואת zihaar, רצח והמשגל ברמדאן ועל המהלך לרגל כפרה; היא נגרמת על ידי הגוף, זה לא כסף, כמו הסונה של הנביא, עליו שלום« שהטיל טיהור צדקה עבור האדם בצום מנאומו ומזון בטלה מגונה הפטרייה העניה מי נותן את זה לפני התפילה, מקובל zakaah, ומי שמשלם אותו אחרי התפילה, זה סוג של »צדק, בראיון אחר, אמר:« Ognohm ביום הזה, בנושא »לאלוהים הזה מצווית מזון, כפי ציוותה מזון כיפורים וכדי לומר זה לא מקובל להאכיל אותם רק למי שמגיע כיפורים, והם צריכים נוטלים עצמם, לא לתת להם את המחבר ולא צוואר הוא לא זה, כי מה לומר חזק בספריית »
0 التعليقات:
إرسال تعليق